Helg med Voltaire

Här har det torkats, mixats, och lagats.....

Ny favorit....

Ljuvligt gott...

Nyttiga snacks...

Torka i ugn på lägsta temperatur...


Detta är lite av min helg i bilder...
Shoppade upp mig på ett förråd av Voltaire produkter och andra nyttigheter, lät mannen ta bebisen och ställde mig i köket.. Torkade bananer till snacks ( tjugo timmar senare var de klara) gjorde hampa och gojibollar (hampabollarna var för övrigt gudomliga) och till lunch i dag blev det omelettmuffins med ruccola cremé och aftikansk kokossalsa, allt från min nya bok "Salig blandning".
Detta kan vara början på en ny era...


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

Åh jag vill oxå baka å laga en massa!!

2011-06-12 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0