So far so good!



Vilken underbar hösthelg... skitkall, men hey, jag har ju en ny vinterjacka som jag är käär i!
Helgen i punkter:
* Shopping i V-malmsgallerian - hittade två underbara koftor som magen kommer trivas bra i, samt frossade lite på mamma-avdelningen på H&M, som förövrigt hade rea...2 par braxor för 100:- inte illa pinkat.
* Middag på kvarterskrogen med älsklingen
*Hyrde filmen"Dear John" och snyftade i kapp tills vi somnade
*Gick upp tidigt och rensade ut hela garderoben på "Skinny-kläder" som jag vakum-förpackade och skikade upp på vinden, faktiskt med mindre vemod än jag trott.
* Gick på långpromenad i skogen med mamma - slutade med att vi gick vilse och kom ut mitt i Tyresös golfbana, 3km längre bort än tänkt... fick ducka golfbollar på vägen hem... 2 timmars skogspromenad är inte illa...
* Cyklade sen över till päronen för att käka lunch
* Åkte vidare till Sillen för att fika som planerat - Tyvärr öppnade ingen dörren så efter 5 påringningar cyklade jag hem i snålblåsten. ( De hörde inte ringklockan)
* Kom hem och dörren gick inte att få upp.... ena låset har pajjat och nu hade överlåset gett upp - Efter ca en halvtimmes bankande, sparkar och blödande fingrar fick jag tillslut upp skiten, men litar inge mer på dörren.
* Gick och sov en timme - kurerade min sträckning i ena skinkan som jag lyckats dra på mig under promenaden!
* Hyrde film igen och käkade grönsaker och dipp till middag, somna i soffan...

I dag står Bauhaus och nytt lås på listan... kanske ny ytterdörr.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0