Segsnöre

Åh, vaknade upp med jordens halsont och så är jag täppt i ena näsborren.... ont i skallen har jag åxå... typiskt! Det blir till att jobba hemifrån sängen i dag, vilket är superskönt att jag faktiskt har möjligheten att göra. Inte nog med det så är ju hela veckan fullspäckad och jag har inte tid att vara sjuk.... massor mer skojsigheter som händer ju. Det börjar med överrasknings-30års-fest i kväll, för D's barndomskompis Dan.... och jag som har köpt ny blus och allt.... om jag orkar så ska jag visa den sen.... nu ska jag palla mig upp för lite frulle, men först ska jag gosa lite med bebis som kickar på för fullt i magen! Det är kärlek......


Kommentarer
Postat av: Mary J

UNDERBART!!! Alltså inte å va förkyld, men att gosa med grodan, det ÄR kärlek alagrande >3 Längtar efter dig, men du, fasen, har glömt o sagt, har inte ledigt på fredag så jag slutar 17. Ringer dig ikväll för att planera hur vi gör.

PÖSSS min vän och krya på dig, inte bli sjukling!

2010-10-26 @ 14:33:56
URL: http://nyttliv.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0