Jag ska bli tjockis tjohooo...

Fjärde gången gillt... för oss i alla fall....
Och eftersom jag nu går in i vecka 20 och det mina vänner är halvvägs så vågar jag smått börja tro på att det faktiskt kommer att komma en kotte den 9 Mars 2011. Med tanke på hur mycket den buffar runt där inne och får mig att drömma om aliens så känns det mer och mer verkligt för varje dag...... Loves it



Här kommer en inte så snygg bild tagen för ca två veckor sedan ( magen är liiiiiite större nu ). Jag är ganska nöjd, för jag har spytt som en gris från dag ett, vilket har lagt sig lite nu och hittils har jag gått ner en massa kilon och sedan bara gått upp 2..... värsta dieten! =)
Och vet ni, jag älskar min kropp och mig själv och mitt liv just nu.... jag njuuuuuuter =)
I'm back!
Puss å kram, ses på stan!


vår lilla kärleksmuffin ♥


Kommentarer
Postat av: Tant Tince

Fjarde gangen?? Vannen min.. Onskar er all lycka!! Och du ar finast som alltid!! Puss

2010-10-14 @ 23:04:25
Postat av: Nince

Tince min fina, ja du fjärde gången gillt, men nu ska det väl ändå gå bra =) Ha ha, har du sett vad stora fötter den har <3

Mår ni bra? Puss (saknar dig massor)

2010-10-15 @ 09:14:51
URL: http://ninanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0