Update!

Ush har varit så sjuk, och är fortfarande... I fredags, efter att ha legat hemma i fyra dagar så fick jag nog och åkte in till doktorn. Hade jordens bihåleinflamation och fick penicillin. Nu efter sju dagars knaprande är jag fortfarande inte bra, var på Huddinge sjukhus i morse och fick avsvällande meducin åxå... hoppas att det ska hjälpa. Vill verkligen inte flyga när bihålerna värker utav bara fanskapet! Näsan är täppt och det gör ont ända upp i öronen... Har även köpt lite Vicks nu som jag ska hem och inhalera. Tråkigt nog har även älsklingen blivit förkyld nu och jag bara hoppas att han ska palla med flygningen som han redan är så stressad över. By the way ska vi flyga till Teneriffa på söndag. Vi ska på Babymoon... mysa i solskenet tillsamman, bara min bejbi och jag ( och en till liten bejbi så klart).
Det blir dock lite stress i helgen, för på lördag ska vi till Värmland över dagen då D's morfar fyller 80 och ska ha kalas. Vi flyger iofs inte förrän kl 6 på kvällen på söndagen så vi kan packa då!

I morgon däremot är det halvdag och efter att jag jobbat klart ska jag bara hem och mysa i soffan och invänta idol.... hellst inte göra något annat!

I går hade jag planerat en middag på stan med fin fina Sara, men när vi väl sågs så orkade ingen av oss egentligen äta mat. Jag sliten som få och hon med nyss botad öroninflammation, det blev fika med Te och Hallonmuffins på Götgatsbacken i stället.  Och så lite bikiniprovning på det ( se nedan, haha). Nästa gång vi ses blir det i alla fall full on middag på Helenes krog... vårt favvo ställe!


I dag ska jag hem och prova kläder... har ju liksom inga sommarkläder som passar tror jag, fast jag kanske inte behöver har med mig så mycket heller. Har testat mina slitna jeansshorts och med en gummisnodd i knäppningen så funkar de fin-fint... lite linnen på det och nån klänning så borde man ju klara sig. Ett par jeans och nån kofta åxå.... å sköööna skor. Ska ju liksom inte ut och svira och dricka sangria hela nätterna.... nej, snarare ligga i nån skön bädd, läsa massor med pocket, äta god mat och gå långa promenader..... Men oooooo nu kom jag på om ett litet vad som jag vunnit åxå....självklart ska jag ju genomföra det åxå.... åtekommer om det senare...
Nu lite jobb och en kopp grönt te!



Tenerife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0