Jodhpurs

I morgon ska jag och bejbi ta en roadtrip till Upplands-Väsby och gå på hästbutik. Varför i helskotta då undrar ni kanske? Jo men det är så att jag har varit på jakt efter det perfekta paret mörkbruna boots och hittat några favoriter, men för 1500 pix känner jag att jag måste sätta lite hejd på mig själv. Jag ska trots allt öva på att klara mig på min mammapeng så småningom så jag måste börja tänka lite smått redan nu.
Efter några timmars googlande så har jag hittat Jodhpurs som är näst intill perfekta, på bild i alla fall och trot eller ej så är det ridskor som finns i alla hästbutiker... och de ligger på under halva priset i jämförelse med vanliga skobutiker, hur great som hellst, hey!
I en vanlig skobutik hittade jag tom äkta Jodhpurs för ca 1200 kr medan de i hästbutiken kostar runt 5-600kr. Bargain!

Nu ska jag bara besämma mig för vilka jag hellst vill ha, här kommer några exempel:


Kommentarer
Postat av: tince

Jag har ett par fast mina foljer bara med till stallet:) men dem ar finfina och jatteskona!

2010-11-22 @ 07:48:11
Postat av: Jenny

Vilka blev det till slut?

2010-12-05 @ 20:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0