Krash....



Jahapp, då var man lika slut som alla andra puckon som aldrig gör backup!!
Min dator har krashat. Inköpsstället ber mig kontakta HP som i sin tur ber mig kontakta Microsoft som har mage att i telefonkön be mig knappa in mitt kreditkortsnummer för att betala för supporten. Min dator är 6 månader gammal men innehåller ändå hela mitt liv i bilder, dokumen och musik. Jag har smått panik. Varför gör man inte en backup för!!! Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta utan att förlora allt och betala multum för att få en fungerande dator, men jag ska ge HP en chans till!
Jag har ju för fasiken garanti kvar, sen att jag är så puckad så att jag inte gjort en backup.... ja men det kan jag väl inte vara ensam om.
Till saken hör att jag lever samboliv med min dator. Den lilla stackarn bor ju i mitt knä varje kväll och att gå en helg utan min bejb är rena döden.
Suck och på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0