Fredagsvin!

I torsdags hade jag en riktigt pissig dag på jobbet så igår bokade jag en massa trevliga möten för att hålla mig så långt borta från kontoret som möjligt. Och jag lyckades med en riktig toppendag. Möte söta Sara på Götgatsbacken för lite fönstershopping och sedan en smarrig lunch, därefter hade jag ett mycket trevligt kundbesök i ringen. När jag kom ut så var jag absolut inte sugen på att åka hem så jag ringde söta Sara igen som fortfarande var kvar på söder. Vi möttes upp igen och HEY, vi gick en shoppingrunda, inte ovanligt att detta händer när vi ses... Fick med mig lite fin-fina saker hem:

Vårens måsten; Den långa kavajen och storblommigt..... två sköna t-shirts fick följa med hem åxå!

Efter vår lilla tur på stan var vi fortfarande inte redo att åka hem så vi gick tvärs över gatan och satte oss på Clarion Hotel och drack ett par glas vin var, mycket trevlig! Halvlullig åkte jag hem vid åtta. En riktigt bra eftermiddag, så som alla fredagseftermiddager borde se ut!

Hämtade även ett paket på posten igår, en massa prover på Doves nya duchcreme som skall provas och delas ut:


Jag älskar och använder Dove i vanliga fall åxå så detta ska nog bli bra!

I morse vaknade jag i alla fall med tuppen, eller nåja, vid halv åtta. Solen gassade in genom mitt sovrumsfönster och sånt mina vänner gör mig riktigt glad!!!
Jag gick upp och satte på mig täckbyxorna och skuttade ut på en 45 minuters powerwalk innan frulle! Lovely!!
nu sitter jag med kaffet och väntar på D som är och tränar, sedan blir det skotta tak för hela slanten.... Man vill ju liksom inte att taket ska braka in!
I kväll är det middag på Bistro Voltaire och bio (I love You Philip Morris) med Do och Mimmi... MYS!


Bjuckar på en bild i min nya denim klänning HÄR ifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0