Blommor

Vill ha...

för blommor är ju lika med vår, eller hur!

I dag underhåller jag mig med att försöka säkerhetskopiera mina filer från min krachade dator till en ny liten röd hårddisk, vi får se hur det går.
Jag gnällde över en full agenda igår, men livet blir ju aldrig som man planerar eller hur; efter ett Besviket läkarbesök som slutade i tårar fick min Älskade ta mig till Enskede Värdshus för en fin långlunch och därefter åkte jag hem för att jobba, så alla på kontoret slapp se mina rödsprängda ögon. Väl hemma insåg jag att allt på jobbservern låg nere, kommer ens inte åt mailen. Slutade med att jag sopade altan ren från snö, tordade rent bord och stol och satte mig med en kaffe i vårsolen!
Vips blev jag glad igen och bestämde mig för att inte va ledsen mer... livet är ju trots allt ganska härligt, eller hur. Det blir vad man gör det till och man kan ju faktiskt välja vad man fokuserar på... det finns massor av gott att lägga energin på!


Kommentarer
Postat av: Helena

Min fina! Jag hoppas du mår bra.. Och att det inte är något allvarligt!

Klart du ska komma hit (och inspektera.. ha ha!) Saknar dig!

Underbar klänning, den vill jag ha i min garderob tack. :-)

(Ska ni på fest den 20:e eller?)

PUSS!

2010-03-10 @ 20:17:33
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Helena

Jo, men det klart att den gäller båda er! Det tror jag å det bestämdaste iaf. Mitt namn stod ju med, så då är det ju inte någon 'guy´s thing'..? Be D skicka ett litet mess, då.. Typ 'gäller det Nina också?' Vore så kul om ni båda ska dit! Kram!

2010-03-10 @ 20:43:58
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Malin ~ Lillpiga

Hej baby! Hoppas att du inte är sjuk? Kram Malin

2010-03-10 @ 22:20:26
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0