5-årig Förlovning...


Jag och min kära sambo är ena riktiga sopor!!! I år bestämde vi oss för att strunta i alla hjärtans dag för att i stället slå på stort på våran 5-åriga förlåvningsdag. Gissa när den var..... Jo för drygt en vecka sedan. Har vi firat? Nej, snarare tvärtom. Har vi ens kommit ihåg det? Nej, jag kom på det i går kväll. Båda två är lika sopiga då, eller hur! Den 16 Mars hade vi varit förlovade i exakt 5 år ( herregud vad tiden går fort när man har roligt).
I dag ska jag i alla fall köpa lite fina presenter till min man, bara för att jag vill. En liten goodie bag med bla 100% naturlig manlig hudvård från Bulldog, bara för att jag älskar honom, för att han är det finaste som någonsin som hänt mig och för att han alltid oavsett vad tar hand om mig när jag behöver det!
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0