Sweet daydream...

Om man just nu befinner sig i NY så kan man kolla in Henri Bendels Fantastiska godisklädda butik. Synd att jag detoxar och befinner mig i Snötäckta Stockholm.

 



Bilder lånade här!

För övrigtså har helgen bara bestått av snöskottning. HERREGUD säger jag bara, jag har aldrig sett så mycket snö i hela mitt liv. Våra takfönster har börjat läcka pga all is som pressar mot plåten vilket resulterade i att vi var tvungna att tillbringa söndagen uppe på taket. Först skotta bort 1,5 meter snö och därefter hacka upp alla is med kofot och hammare. Ne ush nu vill jag inte ha mer snö och jag vill inte se mer snö och jag vill inte prata mer om snö!

Vecka 2 med min detox, det går jättebra, MEN, jag tjuvade några klunkar rödvin i helgen och det smakade ljuvligt! I dag drar träningen igång åxå, om knappa tio minuter befinner jag mig på SATS Oedenplans löpband tätt efterfölt av ett bröst och triceps pass.

Go meeeeee!


Kommentarer
Postat av: Mary

GO US!!!!!! Och du, ang snöäcklet, byt taktik, MERA SNÖ, MERA SNÖ ;) Längtar efter dig min ängel!

2010-02-22 @ 22:58:01
URL: http://nyttliv.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0