forts. dag 1

Åh kom precis hem från jobbet, eller rättare sagt ett kundbesök, utsatt för frestelse från första stund. Vi hamnade på café i Gamla stan... tydligen det caféet som har stans bästa varma choklad.... det luktade underbart. Själv sippade jag på en lime-te, mnjami!!
Nu sitter jag och håller vakt i sovrummet... vårt takfönster började nämligen läcka i natt och vi har pallat upp med handdukar och bett min mamma komma och torka flera ggr under dagen. Nu är D uppe på taket och hackar snö och is för att vi ska kunna få upp fönstret och torka... Jag själv står med handduken i beredskap och torkar det sakta sipprande iskalla vattnet som förstör vår underbara svindyra tapet! Takfönster is tha shit!!!!! not!

I kväll blir det i alla fall Lite varm mat i magen... käkade grekisk sallad med röda linser till lunch men känner att jag verkligen behöver få i mig nåt varmt. Det blir pestoglacerade rotfrukter med valnötter i ugn, med en klick chevré på..mums, det e inte så tokigt att detoxa!

Annat var det i helgen, Piñas till klockan tre på morgonen och en drös med tacos och tequila vid sidan om det.... mycket trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0