Måndagen den 5:e april - snöstorm

Det var vad man vakna upp till i morse... suck! Det är bara att bita i hop, men all min energi som jag hade dagen innan bara försvann...poff!
I stället åkte jag och svärmor till Handelsträdgården på Tyresö Slott och handlade gödsel till gräsmattan, kalk och lite annat fint, som en träkruka med timjan till köket. Därefter så strödde jag ut 12,5kg kalk på gräsmattan eller rättare sagt snön ( vilket tydligen gör att det sjunker in bättre, om man strör på snö alltså).
Därefter har jag bakat feta och spenat paj och gjort grillade marinerade paprikor till middag. Nu e jag vrålhungrig. Har sjukt jobbiga visdomständer och har knappt kunnat äta på två dar, hoppas det går att få i sig lite till middag.

I morgon börjar hårdträningen igen, måste hålla igen på allt gotta nu, speciellt efter påsken, annars blir det vassen i sommar =)


Haha, såhär såg det ut på K-Karaoke förra helgen, galet!

Hmm, vitaminvatten sa du, jo tjena tjena!! Stor risk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0