Och himlen därtill...

Kom hem relativt tidigt igår, hade så ont i magen igen... Bion var kanon bra fast mycket mer dokumentär än vad jag trodde och mycket lite in på skinnet känsla över Anna Wintour... iskall den dära.....
Efter bion gick vi till skrapan och Himlen därtill som måste ha Stans mest fantastiska utsikt...


Fast vi blev inte så långvariga för det var så mycket folk och vi ville ju bara sitta och mysa och ta ett glas vin, eller två... Vi hamnade på Imperiet och hade en mysstund på uteserveringen och planerade NY-resan.... verkar som att den blir av precis innan jag fyller 30 =) Vi pratar första helgen i December, så får vi se vad som händer.. men nu är det nära...

Nu ska jag gå och äta rostade Mackor med min hemgjorda Körsbärsmarmelad och en stor kopp te! Mnjami!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0