Uppdaterad sminkväska!

I dag ska jag shoppa smink, inte sådära gå lös, men uppdatera lite på sånt som är slut, resten spar jag till NY.
Det jag behöver är ny concealer, ny mascara och ögonfransfärg. Dessutom har Make up Store en kampan på sina parfymer denna vecka ( och jag bara älskar dom ) så man får köpa sin favvo flaska för 100-lappen, det tackar vi för. Kan det bli bättre!


I dag är det 30 dagar kvar till min resa över Atlanten och behöver jag säga att jag DÖÖÖR av längtan!

En annan sak som är spännande är att jag slutat röka igen, förvisso bara andra dagen i dag men det var ju så onödigt att börja igen när jag hållt upp så länge som jag gjorde sist. Droppen kom när jag var på Kick-off i helgen och av alla kontor i Sverige, av hela företaget som samlades så var jag den enda som rökte. Hur dum känner man sig då när alla sitter inne å fikar men jag står ute i spöregnet och suger i mig gift och sedan kommer in och stinker. Fy fan vad jag kände mig som en fårskalle och där fick det vara nog!
Plåster på och glöm bort allt vad cigg heter!
Basta!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Go Nina, Go Nina, Go Nina!!!

2009-10-20 @ 11:04:10
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0