Första Snö dagen!

Nu är det vinter, på riktigt. Gick till jobbet i snöslask i morse och älsklingen ringde och sa att hela Tyresö låg vitt på förmiddagen. Förvisso ligger inget kvar nu men det är vinter god dammit! Gillar inte.
Ny går man in i perioden där dagarna bara flyger iväg och man gör inget roligt, man jobbar och sliter, kommer hem å lagar middag och det är ungefär allt som hinns med. Tråkigt! Så är det ju inte på sommaren.
I går hade vi alla fall kalas med familjen för D-darlingen och det var mysigt.
Själv är jag ganska trött med tanke på att jag låg magsjuk hela förra veckan. Fick inte i mig mat på 4 dagar och var dålig i 6 ( som om min mage behöver ytterligare en påfrestning). Men inget ont som inte har något gott med sig- resultatet var - 3 kg på vågen. Haha, kan man inte få va magsjuk en gång i månaden - jag menar man måste ju se positivt på saken!
Jag bestämde mig i lördags för att gå upp och må bra så det är mitt mantra nu..... jag är inte sjuk, jag mår jättebra. Jag tror tom att det funkar!

Nu längtar jag till NY massor om nästan exakt 5 veckor tar jag klivet över Atlanten för första gången i mitt lilla liv, det är stort!


Vill gärna ha sommar igen, Alltid Tack!


Kommentarer
Postat av: Malin-Lillpiga

Shit!! Du bor ju banne mig i Norrland ju!! ;)

2009-10-13 @ 22:27:37
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0