Facial Hair Makover



Ha ha, lät lite freaky det där!
Till saken hör att mina fransar och ögonbryn fått sig en makeover. När jag var på min lilla shoppingrunda i dag inhandlade jag även frans och ögonbrynsfärg. Nog för att jag är ganska mörk men nu när man färgat allt svart ser man vilken otrolig skillnad det är. Det går inte ens att jämföra. Nu behöver jag inte ens ha mascara om jag inte vill, det ser redan ut som att den sitter på, minus klumparna! Och ögonbrynen sen då.... för att vara så mörk som jag är så har jag ganska ljusa och glesa ögonbryn. När jag använder ögonbrynspenna ser det ofta fejk ut, så jag var riktigt modig och färgade även dem svarta och jäklar vilken skillnad. Jag är så nöjd... tyvärr så har jag dock inget som hellst tålamod att sitta och dutta så jag fick in färg i ögonen, det sved som bara den och nu är de helt rödsprända så excuise moi, men ni får inga bildbevis just nu, men snyggt blev det i alla fall!
I'm pleased!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0