vänner,total meltdown och NYC

Haha, jag måste väl ändå ta priset för världens sämsta bloggerska, men who cares!!!

Måste berätta att jag har haft jordens skönaste helg med min älskade vän Mary J på besök. Det var så mysigt så det blev jobbigt att säga hej då. Men vi ses ju snart igen, fast ändå!  Jag gillar inte alls att hon bor så långt borta, saknar våra spontanträffar nåt sjukt! Men varje gång vi ses så är det precis som vanligt igen och det är ju skönt!

Love you vännen, du är bäst!

I går kväll däremot var det andra bullar.
Jag skulle ta ner min sprojlans nya resväska från vinden för att börja planera lite packning inför NY och var tvungen att börja med att ställa in koden. Efter ca tio misslyckade försök så ska jag börja om från början så jag stänger väskan och drar fingrarna längs koderna så att de ska blandas ihop. Vad tror ni händer?? Väskfan går i lås!!!
Koden som jag valt funkar inte.......
JÄ*LA SK**T F**T HUVUD; P*SS OFF F***ING SH*T HEAD
Ungefär så var min reaktion...
Satt i 45 minuter och försökte komma på olika kombinationer för att låsa upp väskan men det var kört.... Jag har liksom inte tid med detta och inte heller lust att köpa en ny 2000-kronors resväska.
Vi åkte iväg på middag hos dannes mor, men jag kunde inte släppa väskan så det första jag gör när vi kommer hem är att sätta mig på golvet med väskan i knät och börja om från början!
001, 002, 003, 004, 005, 006, 007, 008 osv...
(tur att kombinationen inte var fyrsiffrig)
Var nära att ge upp när jag kom till 200 och 300 och 400 och 500 när jag tillslut på nummer 660 får upp skiten....
I dag har jag blåsor på fingrarna av väskfan, men det var det värt!!! JAG VANN!!! HA HA HA!
Kids, don't do this at home!

Om tre dagar hörrni, då åker jag - tjohoooooooooooo

NYC here I come, watch out!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha, asgarvar, väskfaaaaan ;o))) Tusen tack själv käraste vän, och du har så rätt, alldeles för sällan men ändå så vet vi på pricken var vi har varandra nånstans, underbart, sånna är riktiga vänner! Pusssss

2009-11-16 @ 20:38:00
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: Malin - Lillpiga

Hhe...fan vad kul att se dig där på golvet! Hehe... Men du hjärtat, det är bara en timme hit, det är ju iiiiingenting ju!

2009-11-17 @ 23:37:35
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0