Sköna Pumps!

I dag är det "Shopping in Real Life" på agendan... Inte hela dagen såklart men på lunchen.... har ju ändå inget bättre för mig. Såg ett par sjukt snygga pumps på Scorett igår men dom fanns inte i min storlek så nu ska jag på jakt till Sturegallerian för att se om dom finns. Hoppas Hoppas, dom var så sköna och om mitt liv kommer gå som jag vill den närmsta framtiden så kommer jag behöva svarta pumps =) Jag är även ute efter Childhood foundations armband där varje pärla på armbandet har en egen färg och beskriver en artikel i barnkonventionen. Detta finns att köpa på Pärlshoppen i sturegallerian bla. annat.



Kommentarer
Postat av: Malin/Lillpiga

Äntligen tillbaka!!! Jag har saknat dig!

2009-05-08 @ 11:35:20
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Nikolina

Åh tack söta Malin! Nu e jag tillbaks =)

2009-05-08 @ 13:13:25
URL: http://ninanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0