Rosetter = ♥

Jag har shoppat i dag... ovanligt!! Nej inte direkt. Men jag var på ytterligare ett möte i dag, det viktigaste kanske man kan säga, och jag fick sånt förtroende och så bra svar så jag blev lycklig på vägen.. Nej jag har inte blivit frälst eller frireligiös men jag har verkligen fått ett uppvaknande i dag. Nu talar jag verkligen i gåtor känner jag men snart mina vänner kanske jag kan börja tala klarspråk... Hur som hellst så var jag på så gott humör efter det viktiga mötet så jag shoppade lite nya kläder till ett tredje möte som sker i morgon, haha det händer grejor kan jag säga... men nu har jag i alla fall as snygga plagg att matcha till mina gorgeous pumps.
Det blev en randig klänning med svart rosett och en naturvit college tröja med rosett, trekvartsärm och silverdetaljer från Gina Tricot.. och oh oh jusste en orange sjal från Gina åxå.... till att matcha med alla orangea smycken jag köpt på senaste tiden. Det blev även en underbar gråmelerad sweatshirt på American apparel, en stor härlig som man kan rulla upp armarna på... så snyggt till svarta tighta jeans och höga klackar mm mm mm...... ett pannband åkte ner i påsen åxå till alla mina aktiviteter som jag numera sysslar med.....ha ha!


Min mamma mötte upp vid lunch i dag och vi promenerade runt Gamla stan, supermysigt och detta superfina silverarmband fick jag av henne, för hälsan, för lycka och för att jag inte ska förlora hoppet... jag skratta lite för jag gillar det jättemycket men nu har jag ett armband med en ikon på ena armen och ett med ett kors på andra och finns det nån mindre troende än jag??? Haha, fast det är en fin tradition och det betyder hela världen för min mor så det gör mig glad att göra henne glad. ♥



Nu är det i alla fall Popcorn, Färskpressad Apelsin & Jordgubbsjuice och Mello som gäller för hela slanten..... Heja Makedonija!!!!

PS. Min Shakti-matta kom i dag, tjohooo nu ska jag spika mig en stund och hoppas på att jag inte hinner somna innan mello......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0