Lunch på nya arbetsplatsen!!

Eller snarare framför datorn hemma i min tvättstuga, läsandes msn's skvallersidor och drickandes min fit meal!!



Men hey!! Trots att jag redan har Damp i mitt lilla arbetsbefriade liv så ska jag inte klaga, detta kunde inte komma lägligare. Nu ser planerna ut såhär:

*I dag ska jag städa lite, cykla till affären och köpa köttfärs till mina spätt som jag ska grilla hos bror & co i kväll, cykla hem och börja packa ner cd skivor och diverse annat som man inte behöver varje dag.
* I morgon börjar vi packa på riktigt och befinner oss förmodligen i förrådet större delen av dagen.
*Resten av helgen likså, planeras till packande, dock ska jag klämma in lite fikor och så!
* Nästa vecka tänkte jag ........ återkommer, ska komma på nåt först, men oh oh tisdag ska jag skjutsa mamma & Pappa till arlanda, så visst har jag viktiga saker för mig....
* Nästa helg går flyttlasset, visst tar det hela helgen?
* Tisdagen efter ska vi till banken och skriva över lägenheten på Kjelle
* Onsdagen ( nu är jag alltså inne i första veckan på Juni) tar min lilla kusse studenten
* Torsdagen drar jag till underbara MKD och är borta i tio dagar till en söndag.
* På måndagen efter det börjar jag mitt nya jobb... Tillbaks till IT & Bemanningsbranchen. IT-Resurs heter mitt nya jobb och jag är så glad över 6 veckors semester, bra lön med bonusar, kollektivavtal, friskvårdsbidrag och allt vad normalitet heter!!! Finally!

Tack alla som hejar på mig =D NI ska veta att jag mått så piss på Hell Hole, jag har känt mig mobbad och malplacerad och utstött vilket var hemskt.... det kändes så skönt att sluta där igår och få en måndas lön med mig på köpet!
Trots att ingen av mina chefer bemödade sig att ens visa sig och säga hej då till mig och fika var det inget tal om så finns det ändå några få änglar som fått mig att inte hoppa ut genom fönstret när det varit som värst!
Tack ska ni ha!

Shit vad jag svamlar, och appropå yttreligare en onödighet så blev jag sittandes hos frissan i två timmar i går, och 1100kr fattigare kom jag ut, men trots att hon tog ca 5 cm för mycket på längden ( mitt lååååånga hååååår) så blev jag jäkligt nöjd med färgen i alla fall... Vet inte om jag får med på bild men det är färgade slingor i alla fall, som bara blir snyggare och snyggare ju mer man är i solen ;) Det är i alla fall jätteljusbruna slingor...


Nu, innan min fullspäckade agenda ska jag i alla fall ta mig en kopp kaffe i solen!
Puss å Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0