I'm back!

Hej bloggelibloggisen.....
Nu är jag tillbaks! Jag känner att jag har tagit en lång paus nog och jag trodde faktiskt inte att jag skulle börja igen men sakta men säkert börja jag sakna min blogg och alla roliga inlägg och bilder.
Jag har de senaste månaderna gått igenom den hittills tuffaste perioden i mitt liv men jag vill tro och hoppas att det har gjort mig till en starkare och bättre människa, en som inte tar allt för givet och ser saker ur ett större perspektiv. Jag ska försöka i alla fall.
Mycket har hänt sen sist.. vi har bland annat sålt vår lägenhet och köpt radhus... ett lika rosa radhus som denna bloggen men hey...... att gå från 62kvm till 112kvm med tomt är stort nog!
Nu är jag i alla fall tillbaks och jag kommer nog inte ändra så mycket på det jag skriver om.... är fortfarande insnöad på hälsa, motion och mat ( haha kanska farlig kombo om man tänker efter.... mat och motion... ouch!!)
Hoppas det finns några som hittar hit igen, annars så får jag väl garva åt mina egna skämt och repliker som jag så många gånger ändå gör, hihi!

Nu ska jag snart röra mig hemmåt från mitt otroligt inspirerande och underhållande arbete och på agendan står:

* Laga middag - het tonfiskpasta
* Promenera med min kärlek
* Hämta mitt Fit-meal på posten ( mer om det senare)
* Ta ett varmt bad ( trots våren ute så är jag fortfarande fusen hela tiden, och inte hjälper det att vi stängt av värmegolvet heller...grrr)
* Försöka få en timme framför TV'n

Ses snart igen då!

♥ ♥ ♥



Peace!


Kommentarer
Postat av: Maria o Mäddy

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARLING!!!!!!!!!!!!!

Åhh jag är sååå glad att du ä tebaks, I LOVE U 2!

Puss puss puss

2009-05-07 @ 09:35:38
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0