I quit!!

Jag har sagt upp mig från Hell hole... tjohoo, börjar på ett nytt "riktigt" jobb den 15 juni och fram tills dess.... ja jag är arbetsbefriad!! Dom försökte iofs skicka hem mig på dan utan lön, men icke sa nicke... jag har garderat mig. I dag kommer jag förhandla sen får vi se hur det går, men lön ska jag ha i alla fall! Just nu känns det som att jag har mördat nån. Fick igår en liten handviftning om att jag skulle komma hit i dag och "städa upp" sen behövde jag inte komma tillbaks. Okidoki!! Anyways, uppdatering kommer under dagen och jag ska unna mig ett par timmar i frisörstolen tänkte jag!
See ya later!

Kommentarer
Postat av: Maria

Neeeej, äre sant! TJOOOHOOOO för min Nina darling, Go Nina!!!! GRATTIS!!!! Gud va skoj gumman, ringer dig när jag åker hem idag! PUSS

2009-05-20 @ 10:44:40
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: Tinisen

You go girl!!! Men berätta mer! vad ar det för riktigt jobb?? grattis iaf!! Pussiluss

2009-05-20 @ 12:13:59
Postat av: Helena

Åh, jag VISSTE det! Eller anade kanske jag ska säga.. BRA gjort! Fasen, vad härligt för dig. Åt HELL med dem! ;-)

PUSS!

2009-05-20 @ 18:15:28
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0