Skön kväll



Kom för en stund sen hem från en riktigt skön långpromenad med MissyT och det behövdes. Slutade med att det stod 6,5km på stegräknarn så bra jobbat till oss båda!
Dagen har jag mestadels spenderat i telefon.. Ska nämligen till Köpenhamn i jobb i April och försökte då boka in så många kundmöten som möjligt.
Hemliga mötet i dag gick ok, i morgon vet jag mer så jag håller er på halster ett tag till...

I morgon kväll har jag frågat om mina tjejor vill haka på när Sickla har invigning av en superförstorad VILA butik...
Invigningen är mellan  19-22 så jag tyckte att det passa bra med en fika och lite shopping... få se om dom tycker att det är en lika bra ide =)

Fick i alla fall hem ett Åhlens magasin i dag och fastnade för en klänning, ett linne, ett par byxor, en kakform och en tekanna.. å jusste en neccesär.... lite jobbigt... har ju faktiskt inte shoppat på bra länge nu... få se om det blir något eller om jag får omprioritera ( vilket jag borde).

Hur som hellst så längtar jag till påskens ledigheter nu.. Jag ska spendera mina dagar i Ärla med M&M och ser fram emot det så jag spricker... hoppas på lite sol och sköna långpromenader.. kvällar framför brasan och mysiga stunder med Lill M...

Ne, nu måste jag gå och lägga mig, känner hur ögonlocken inte riktigt vill hänga med...
God natt och sov Gott mina vänner (God morgon till Tinisen:)

Kommentarer
Postat av: Tinisen

God morgon/Natti natti vannen! Onskar jag kunde folja med till Vila a fika med dej!! Ar sa nyfiken pa ditt hemliga mote!! Vill veta mera ju;-)

Vi hade en jordbavning har igar, och den kandes pa 18de vaningen dar jag jobbar aven om den var langt harifran.. Konstig kansla!

Pussiluss

2009-03-18 @ 22:37:47
Postat av: Mary

Åhh vi längtar efter dig som ett tok oxå bara så du vet! Superskoj darling! Och btw så är jag oxå nyfikenienstrut om vad som sker i dina hemliga möten. Pusselipussen från oss

2009-03-19 @ 11:15:19
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0