Proteinpremiär...

Tror ni det vattnades i mun på mig igår när jag fixade min premiärmacka ( inget mer spännande än knäckebröd men ändå) med ägg på.... Shit jag var som ett barn på Julafton och det var den godaste mackan jag ätit på ett par år... inget får en att uppskatta mat ännu lite mer än 12 dagars detox.....( vet inte om det är bra eller dåligt).

Är för övrigt helt mör i kroppen.. vet inte vad som hände med oss igår, men vi vaknade och gick ut och gick en 7 kilometare... kom hem å käka frulle.. fika lite med bådas päron och därefter åkte vi och spelade en timmes intensiv badminton ( vi han gorma lite på varandra emellan åxå, om diverse hushållsarbete)...
Jag var helt slut när vi kom hem igen, kände mig som ett barn som lekt hela dagen och somnar sött på kvällen..

Missy T kom över lagom till Mello, men jag måste erkänna att vi inte såg så mycket av mellon, det var mycket mysigare att sitta och snacka lite skit och det behövs verkligen ibland. D bästa med Missy T är att hon är family... så det är en speciell känsla, nästan som att prata med den systern som man aldrig fick! Love you T! ♥

I dag ska vi försöka masa oss iväg till simhallen för några längder... vi får se hur det går.. min man är bakis och då kan allt eller inget hända. Efter det bär det av mot visning... vi har tänkt om helt och ändrat bana. Det finns nämligen helt nybyggda toksnygga radhus i grannkommunen som vi kikat lite på... en mille billigare än i denna kommun och vi har kommit på att det vore så skönt att flytta in i nybyggt och slippa alla huvudverk. Dessutom är det ett stenkast från bussen
(20 minuter till City, 10 till Tyresö).. 500m från ett superfint bad och hela området är nybyggt så man kommer ju att lära känna en massa människor från scratch! Vi får se om det faller oss i smaken eller inte men det vore ju skönt.

I kväll blir det i alla fall middag på min favvo Mississippi inn på söder, och därefter Galapremiär... så en aktiv söndag väntar... men nu ska jag käka frulle! God morgon på er och ha en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Bitterfitta

ojdå detox låter seriöst! funkar det? :)

2009-03-15 @ 09:56:08
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Postat av: Lena

åh, vad sugen jag blev på äggmacka! :D jag måste också koka ägg snart.. ;)



haha, vad roligt! ;P jag har alltid gillar honom.. haha

2009-03-15 @ 11:05:08
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Bitterfitta

oj, bra gjort!

2009-03-15 @ 23:16:43
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0