Pilates stund har guld i mun!


Då var kvällens pass avklarat och det är så skönt. Det bästa är att man faktiskt bara behöver 20 minuter, det kan väl vem som hellst avvara? Hur seg man än är innan så känner man sig som en drottning efter kan jag lova!

I kväll är var jag hemma sent. Avnjöt en mysig middag med Sillen på "Hörnet" så vi fick lite kvalitetstid tillsammans, vilket är en sällsynt och eftertraktad råvara =)
Tjejsnack och en god grek-sallad... kan det bli bättre!

Nu är jag så redo för sängen men först en varm duch och en kopp örtte....  (Är ju så äckligt nyttig så jag nästan spyr på mig själv, men haha, jag har visat prov på karaktär och det ger mig morot nog att fortsätta ännu hårdare..så det så!)

Kommentarer
Postat av: Tinör

har jag sagt att jag ar grymt impad av din detox och halsosamma liv?! Blir ju helt inspirerad och kanner mig som en stor flabb nar jag laser har..

Vill testa pa det har med pilates pa 20 min, later ju alldeles stralande! Maste kolla upp vart jag kan fa tag pa en san dvd. Windsor Pilates va?

2009-03-11 @ 22:43:45
Postat av: Mary

Jaaa jag håller med, FASEN vad du är kanonduktig! Impad! Och kul, fattar att det känns apskönt när man hållit i nånting så här pass länge, go Nina go Nina! Och gud så jag längtar tills vi ses. Ha nu en bra torsdag gumman! Puss o KRAM

2009-03-12 @ 07:07:29
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0