Mätt och belåten

Har precis ätit min lunch, samma som igår och lika smaskigt idag. Gick även en promenad runt kvarteret, kungsgatan ner runt upp på Hamngatan och tillbaks till Sveavägen. Nu sitter man här framför datorn igen. Jag har sjukt ont i magen i dag igen, så som jag hade för några veckor sedan... jag är så less på att inte må bra och jag önskar att någon kunde ta det på allvar. På torsdag har jag i alla fall tid hos en ny läkare och jag hoppas att hon kan hjälpa mig med mina besvär... detta är olidligt, speciellt när ingen kan säga vad som är fel... nåt fel är det ju, annars har man väl inte så ont så man måste vika sig dubbel heller...Det går ju inte att jobba normalt heller, jag kan ju inte koncentrera mig när jag får ont.... aja, det löser sig förr eller senare...
Tillbaks till ytligheterna.... har hittat ett armband som jag är tokkär i, superfint och med rosett så klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0