John blund vart är du?


Jag kan inte somna, D snarkar brevid mig sen en lång stund tillbaks. Jag vänder och vrider på mig och tillslut inser jag att det är kört så nu sitter jag här med min vän bloggen i stället.
Vet inte riktigt vad det är som snurrar i huve, för trött e jag.... kan det vara det faktum att jag kom hem från jobbet och sov en timme i soffan?? Mjao kan nog vara så....
Har inte mycket av substans att dela med mig av just nu... Jag är less på snö (det snöar banne mig igen), old news.. jag längtar efter vår, old news, jag längtar till påsk och Ärla... old news... anyways.... nu ska jag sluta skriva goja och hoppas på att Johnny-boy kommer på besök snart...
God natt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Maria

DAAAAAARLING! Det är bra här... går kanon med dagis, hon är själv där just nu fram till kvart i tolv idag... spännande o höra hur det har gått! Jag kan plinga dig senare så surrar vi lite,MISS YOU 2. Puss gumman

2009-03-24 @ 10:53:23
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0