Helt slut...


Dagens joggingtur på bandet blev i stället en 3 km toklöpning i stället, skulle testa mig själv för att se om man kan ta ut sig så man nästan spyr blod och det lyckades jag med.... vet inte om det var så smart dock för det tog ca en timme innan jag slutatde svettas och hyperventliera.... Nu har jag gjort mitt för dagen i alla fall...

Ser fram emot: Kvällens middag hos svärmor med familjen

Längtar efter: Helgens tjejmiddag med eventuell utgång på kvarterskrogen Tjili (!!!)

Är nervös för: Ett hemligt möte som sker i morgon lunchtid.

Önskar: Att det kan bli vår snart. (önskar en annan sak högre men det behåller jag för mig själv)

Ser inte fram emot: Årliga tandläkarbesöket nästa vecka

Berrätta jag förresten att vi i söndags köpte sju trisslotter och hoppades på att vinna några millar så vi kunde köpa vårt drömhus... Vi vann inte ens 25:- så vi kunde hämta ut en ny lott!!! Fy Faaan för triss..... 7-0...... Dålig stil!!! Plötsligt händer det......NOT!!!

Tänkte även tipsa om en skön hemsida.. Daily Candy.. här kan man välja vilken stad man vill läsa om eller om man vill läsa om alla, så får man dagens tips på shopping, äta, dricka, events osv... kan inte hjälpas att den är supersöt att bara surfa runt på åxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0