Helg Wiiiii

Först och främst har jag en sak att säga till mäklare just nu:


Anyways, en efterlängtad helg är på väg.... så himla skönt! I kväll blir det lugna puckar, jag måsta städa garderoben innan jag blir utkastad hemifrån.... sen ska jag försöka få iväg bejb på en badminton match i eftermiddag... det dåliga samvetet kickar in, jag har ju inte tränat sen i onsdags... ( eller rättare sagt, jag sprang på bandet i tisdags och gick långprommisar måndag och onsdag, det kan man ju inte riktigt kalla hårdträning direkt!!).
Efter det lite mysmiddag och Let's Dance antar jag...

I morgon är det dags för tjejmiddag i alla fall och det ska bli superskoj...

Jag ska dricka lite vitt vin i alla fall =) men sen ska jag försöka hålla det lite nyttigt.... Jag och Missy T ska iväg och handla allt på dagen och sen mötas hos henne för förberedelser och hon ska sminka mig igen... supernice!
Eventuellt kanske det blir några mooves på dansgolvet på den lokala nattklubben... We will see...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0