Från ett löpband nära dig...


Tanten på bandet bredvid sprang så lungorna höll på att komma upp ur halsen och svettades som en gris... Vilken duktigt dam tänkte jag, och gick in i bastun efter min löprunda. Tanten ( eller snarare kvinnan runt 40) kommer in i bastun inte långt efter mig och sätter sig ner... men inte så länge att hon börjar svettas, ne utan tillräckligt länge för att torka... alltså för att svetten ska torka... efter ca 30 sek i bastun går hon ut och till min förvåning hoppar hon inte in i duschen utan går och klär på sig sin kostym och sminkar sig, som om det vore det mest naturliga i välden att låta svetten torka in i stället för att tvätta sig... Sen piper hon glatt iväg till jobbet och lämnar mig med hakan i backen...
Tur att vi inte jobbar på samma jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0