Detox - dag3

Jo men visst det går som smort serni..... Känner mig lugn och utvilad, fick en bra natts sömn igår och mår relativt bra. Händer inte allt för mycket i mitt lilla liv just nu så jag har inte så mycket att rapportera om. Det blev en lätt lunch på kalori, bestående av qinoua, bönblandning och sallad, inte alls spännande, men i kväll ska jag hem till mami och papi och har blivit lovad en mumsig fårostsallad "shopska" som jag inte tackar nej till. Darlingen min får äta min favoritmat "Sarma" men inte jag inte....
I morgon ska vi på finmiddag med jobbet... The big bosses kommer hit från US of A och det ska bjudas på Oxkinder ( tackar gud för att jag bestämde mig att köra detox denna vecka)


Kommentarer
Postat av: Malin/Lillpiga

Shopska!!! Mumma!!

2009-03-04 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0