Detox - dag11




Plötsligt händer det.... Första kommentaren från en kollega... den värmde djupt in i själen =)
Den löd: "Har inte du gått ner i vikt?" 
Tja lite kanske... såg du det?, svarar jag ( inobords: Tjohoooooooooooo I'm a superstar )

I dag blir en bra dag bestämmer jag... Jag ska le hela dagen! Det blir ett löp och bastupass på gymmet på lunchen och i kväll ska jag och min darls göra tacos... Själv äter jag färs gjord på sojaprotein... smaskens, det är faktsikt riktigt gott och nära köttfärs samtidigt som det är ekologiskt... Man kan ju faktiskt äta det mesta fast man håller igen eller detoxar eller vad man nu än får för sig att göra, det gäller bara att hitta shyssta alternativ, vilket det finns massor av.

Ser fram emot helgen gör jag åxå... I morgon fyller min käre bror år och jag ser fram emot en myskväll med familjen.

På lördag är det Mello som gäller.. skulle egentligen på fest med Danne, han bad mig följa med... I går kom han till mig och sa: "Älskling, du behöver inte följa med om du inte vill", med valpögon..
Varför undrar jag?
"Helena ska inte heller följa med"
Ok, svarar jag, men om du vill så följer jag med, vi har ju bestämt det.... säger jag!
Svaret: " Jo, XXX har hoppat av som ordförande i vår fiskeklubb och nu måste vi bestämma vem som ska ta över och hur vi ska göra med allt och så, och eftersom alla kommer vara på festen tänkte vi passa på att köra en fiskestämma då...."
Ehhhh... tack men nej tack, jag stannar hemma och myser till Mello, hahahaha
Ingen är gladare än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0