Detox- dag 5

Tjolahopp tjolahej...! Humöret är på topp! Igår hade vi fiinmiddag och det var supertrevligt... jag och Europachefen är numera hooomies haha!
Det gick jättebra att be om att få specialmat (detox) och det var hur gott som hellst. En sak jag stör mig sjukt mycket på dock är att folk ser mig som ett freak för att jag försöker vara nyttig och rena min kropp. Jag blir konstant ifrågesat av både kollegor och andra som basically tycker att jag är dum i huvudet. Men vem är det som är dum i huvudet egentligen?!?!?!!!
Varför är jag konstig som väljer att äta natruligt i två veckor? Folk fnissar och tittar på varandra och säger att jag inte är klok, och vad är det för påhitt... Själv tror jag att det är avundsjukan som talar, egentligen skulle de själva vilja ha karaktären till att göra något sådant men vet själva med sig att de aldrig skulle palla trycket så då måste dom trycka ner mig i stället för att få sigsjälva att må bra, men jag tänker inte ge mig jag tänker stå på mig! Det jag framför allt inte tänker göra är att ursäkta mig och förklara mig för folk!! Jag vinner i längden!

 

Sönderkokt oxkind vs. Bondsallad på¨saffransrisotto-bädd? Hmmm jag skulle ta salladen alla dagar i veckan!!
(Bilder från gårdagens middag)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken GRYM tur att du detoxar. Det där som är på tallriken till vänster ser förjäkligt äckligt ut, fy fan, jääääck.

2009-03-07 @ 07:48:29
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: E

Hej tjejen, jag är tillbaks. Grymt med Detox. Kan inte du peppa mig också, jag vill testa men får aldrig röva ur ;-D Kramar

2009-03-07 @ 16:37:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0