Detox - dag 4

Utvilad som jag vet inte vad. Alltså jag sover som en stock och jag vaknar inte en enda gång under natten, vilket i princip aldrig har hänt tidigare. Så fort jag lägger huvudet på kudden så snoozar jag in, hur skönt som hellst.... I morse var jag hos doktorn, allt såg bra ut, som vanligt, men hon var stöttande och lyssnade på mig och tyckte att jag kunde höra av mig precis när jag ville och komma till henne och det var inget konstigt med att man var orolig och nojjig. I bland är ett par öron och lite stöd det enda man behöver för att lugna ner sig. Hon kändes bra hon....

Jag fick lite brottom i morse så det blev ingen ordentlig frukost, det blev en avocado och ett glas frukt och grönsaksjuice... kanske inte den bästa frukosten men men... till luch får det bli den vanliga fetasalladen på jobbet, har inte orkat ta med mig matlåda, vilket är synd för jag har ju en massa goda grönsaksbiffar i kylen...

I kväll ska vi som sagt på finmiddag med jobbet och jag har förbokat vegitarisk mat utan mjölkprodukter så jag hoppas att jag får nåt som går i linje med min detox. Det känns rikgtigt bra nu, men en sak som är ganska konstig är att jag i stället har gått upp ett halvt kilo på vågen... och jag vet att man inte ska väga sig och att det är på tok för tidigt och allt men det är väl ändå lite konstigt... fast jag känner mig iofs lite slankare så det kanske är all vätska jag har i mig eller nåt.... Jag ska kämpa in i det sista i alla fall!
Nu ska jag gå och äta min smarriga lunch och läsa bok till!

Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej min fining! Vad duktig du är! Och vad skönt med en bra doktor for once.. Ja, jag ska ju på Metallica, vi fick barnvakt tillslut! Vad gör ni på söndag? En brunch kanske vore något? Kram!

2009-03-05 @ 16:21:02
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0