Detox - dag 10

Fy faan för snö säger jag! Kan den inte försvinna snart? Ju mer man önskar att det ska bli vår ju mer snöar det ta mig fan! Nu får det väl ändå räcka, eller vad säger ni?
I dag är i alla fall en sån dag där jag har tusen bollar i luften.. Sprungit på produktionsmöte på förmiddagen haft lunchmöte med gamla kollegor, tusen småsaker att fixa på kontoret.... men I like it... A LOT! Finns inget jag hatar mer än att inte ha fullt upp.... jag dör innombords om jag måste sitta på rumpan och göra jack shit dagarna i ända!!
Till lunch blev det i alla fall det enda vegetariska som bjöds på restaurangen... Fyllda paprikor med bönor och svamp och till det nakenhavre...  Efter det en god kopp organiskt grönt te. (Gud vad jag måste vinna miljöpoäng nu för tiden..) Jag kan säga att jag ätit roligare saker i mitt liv men det dög... Det blev mer av paprikan och mindre av nakenhavren! Tur att jag tog med mig en avocado till mellis.... I dag blev det lite raks promenad på stan, inget gym, men pilateslektionerna pågår hemma, och appropå det så har jag en sjukt rolig historia om pilates, men den håller jag till godo så länge.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0