Detox - dag 1

Härlig dag, jag har sett fram emot att få rena kroppen lite... Dagen börjades med en sojaproteindrink med bär och den obligatoriska koppen med hett vatten och en halv pressad citron. Jag är ganska trött i dag men ändå pigg om ni förstår vad jag menar.... tröttheten har nog att göra med att mitt hjärta kom hem vid halv tolv och att vi inte somnade förrän minst en timme senare.
Nu har jag precis avnjutit en förbaskad god lunch.. Fetaostsallad med avocado, valnötter, solrosfrön och hallonbalsamico  yum yum, läste lite bok och drack juice till...
Nu avnjuts en kopp örtte (pepparmynta för matsmältningen) framför datorn och i feel good.... (fråga mig ii morgon hur jag mår när jag inte fått i mig socker och nikko på över 48 timmar!!!)

Kommentarer
Postat av: Maria o Mäddy

Men den där salladen ser ju HUR GOD som helst ut!! Yum yum, sssllicsk.

2009-03-02 @ 15:41:37
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: Nina

Visst gör den hiihii, de e inte så dumt detta inte

2009-03-02 @ 15:51:57
URL: http://ninanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0