åh vår...


Sitter och lyssnar på min Colbie skiva och detta är vår/sommar för mig, och jag längtar så jag spricker. Ni som inte upptäckt denna underbara stämma än.... GÖR DET! Hon är som bommull för öronen.
I dag har ju solen till och med tittat fram och smält bort lite av den snöstorm som verkar ha härjat under natten... nu är det nog inte långt kvar. Är det inte i April som man brukar kasta av sig jackan så fort man ser en skymt av solen?
Nu mina vänner bär det av mot gymet i väntan på fina middagen med Top dogs som precis kom innanför dörrarna... Berättade jag att det skall serveras Oxkind (!!!!) på kvällens tillställning... Och åter igen är jag överlycklig för att jag detoxar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0