I'm here, and I'm so bad....

Ja ja, jag är världens dåligaste på att blogga nu för tiden men det är ju så mycket annat som händer. Blogga gör man juh när man inte har nåt bättre för sig, men ok, jag ger mig, det är klart att jag ska göra några fler inlägg än typ ett varannan månad.... När jag kommer hem från Jobbet i kväll så kanske jag ska försöka mig på ett "Sommaren 2009" inlägg, vi får se.
Just nu är det i alla fall fullt upp med Husbygge och en massa hemprojekt så det tar upp all vaken tid. Jobbar sista veckan innan semester gör jag ju åxå, och det ska bli så skööönt med semester...

I helgen bär det av till Mary J, min babe, som ska föda barn förhoppningsvis, då är man stand by mamma åt lilla Mäddy så länge... Mys å Gos!

Nu ska jag jobba undan lite i alla fall, på återseende i kväll då!

PS. Jag har hunnit färga håret svart... ( Jag som Rihanna på bilden, fast mitt hår är fortfarande långt)


Kommentarer
Postat av: Mary J

SNYGGING, och jag älskar att din blogg är uppdaterad ;o))) Längtar som ett jehuu till helgen, snart är vi där!

Ha en underbar dag vännen!

PUSS

2009-07-29 @ 07:59:45
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0