Tada!!

I påsen mina vänner....

Supersnygg ylletunika/klänning från H&M:s vinterrea....


Min nya vårjacka (jag♥sååå mycket) åxå den från H&M

Sen kom min svarta väska från Chique.se i dag... som ni förstår blev det den som jag visade häromdagen (skulle ta en bild men då braka kamerafaan ihop), en miumiu inspirerad... Hade ju hellre velat ha en äkta men jag tror att den låg på 10.800sek sist jag kolla och nog för att jag gillar fina saker, men jag får nog vänta några år på att skaffa en sån.... ni vet, när jag vunnit på triss och ska unna mig...

Nu har vi börjat smida planer inför lördagen åxå, tjohoooo.... vi är ett gäng med tjejor som ska gå barrunda på söder och hinka litervis med drikar/öl/vin/whatever,alla som vill får komma med ( ja det är en inbjudan, the more the merrier) och nej Sillen, du behöver inte springa och leta balblåsa nu.... söder är all about sköna pjuck och bekväma kläder, gärna lite skitit hår åxå =) Jag längtar redan för tro mig, just nu behöver jag inget mer än att hinka sprit och snacka skiiiiiiiiiiiiiiiiit, så mycket skit så att öronen trillar av..... (stackars er som ska lyssna)
Innan barrundan ska jag och Missy T gå en lååång promenad, i förebyggande syfte kanske? för alla kalorier en drink innehåller, jaja whatever!
Nu ska jag gå och rädda kalkonbröstet som ligger och steks i ugnen..... lite blomkålsmos på det så har ni en sjukt god middag vänner....
och som Vilda skulle sagt: Puss å Kram, Ses på Stan!!

Kommentarer
Postat av: Tinör

Vad fin du ar!! me miss u lots babe!! Kan du inte skicka hit en sandar fin varjacka till mig meee?? love it!

2009-01-29 @ 22:47:11
Postat av: Nikolina

Tiiinööör: Klart jag kan, seriöst, ska jag skicka en? Miss u too babe... satt precis och räkna på en budget för att hälsa på dig =) I vinter maybe??

Malin: skit i dina planer och gör söder med oss i stället....COsmos hos dig låter kanon, soooon please...Puss!

2009-01-29 @ 23:32:23
URL: http://ninanikolina.blogg.se/
Postat av: Maria

SuperFIINA kläder, och jackan är underbar! Såå mycket NINA! Ha så skoj i helgen. Puss min gotjej!

2009-01-30 @ 08:29:01
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0