slaskmorgon!

Sjukt väder vi har! Igår gick man till jobbet i minus tretton och frös häcken av sig och i dag är det plus fyra ute.... bådar inte gott om ni frågar mig! Hur som passade jag i alla fall på att rota lite i skokammaren i morse, för när det går över nollan vågar jag på mig lite snygga skor åtmistonne! Jag rotade fram dessa godingar(som jag totalt glömt att jag har i min ägo):

Jag är ju kär i rosetter, så jag avgudar detta par från DonDonna, fast dom inte är så sköna att gå i. Man kan ändå bli glad för mindre!

Anyways så ska jag snart ta mig i kragen och fota lägenheten lite, så ni får se hur fiint vi fått det ju! Kom på att vardagsrummet är nytt åxå. Herregud vad det har hänt grejor när jag tänker efter! Vi bytte ju soffor med D's mamma i mellandagarna. Hon gilla våra bättre och vi gilla hennes bättre, hennes var dessutom både snyggare och skönare, så nu är även vårt vardagsrum fulländat!... En vacker dag ska jag lägga upp lite bilder, när jag återhämtat mig... tappade i flytten nämligen en av våra supertunga lädersoffer rakt på min egen fot som svullna upp och blev blå...... Jag mina vänner är rätt klumpig, om ni inte visste det =)

Här kommer i alla fall en sneak peak på nya fönsterbänkarna.... denna från köket:


(OBS! Don't minde the spackel i hörnonrna.... det skall snart åtgärdas!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0