Nedstämt...

Just nu är det ganska nedstämt här...har varit lite nere och haft det lite tungt, men ändå känner jag mig ganska hoppfull och glad över det jag har. Jag är så lyckligt lottad som har en helt underbar Daniel vid min sida som står ut på gott och ont och jag är så glad över mina vänner och familj som finns i vått och torrt. I bland kan ett sms räcka för att man ska veta att det finns någon som bryr sig och det gör mig rörd, på riktigt. Jag är glad över att min mamma kan komma och hålla mig i handen när jag känner mig liten och jag är glad för att efter regn kommer sol.....

I går såg jag på en dokumentär om Brigitte Bardot.... vilken underbart vacker och knasig människa... I bland är det så skönt att sjunka in i TVn's underbara värld och titta på andra människors liv, drömma sig bort från sin egen ibland så trista vardag!

I dag ska jag hem och kramas extra mycket med min darling.... Jag behöver all kärlek jag kan få, och jag tar emot den med öppna armar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0