Lördag

tjohoooo, bästa dan på veckan om ni frågar mig.....man kan sova ut med gott samvete, ta några timmar till att bara skrutta runt och ändå har man hela dan kvar till att hitta på något...... Jag tänkte göra pankaksfrukost ( som jag så ofta gör) till hjärtat, men det passade inte riktigt in i min nya livsstil... Nu har jag inte ätit bröd eller socker på hela veckan så det vore ju dumt och börja nu, däremot blir det en stor laddning med bär, nötter och turkisk youghurt....mmmmm, inte fy skam det heller.....
I går pallrade jag mig ner till gymmet och sprang några kilometer på löpbandet och solade.....det fick räcka för en mjukstartsvecka!
I dag ska vi på kalas.... D's guddotter fyller fyra, vi utgick från vad Vilda önskat sig och köpte en prinsessklänning till lilla Nova! Det lär hon nog gilla.
I kväll mina vänner, är det tjejkväll för hela slanten.... Undrar om vi börjar kvällen på Vampyre Lounge, med mojitos, så får vi se vart det bär hän efter det.... See you my friends...... och SKÅL!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0