Jag vill till Paris!

Vive la France

Vive la France - by Nikolina79 on Polyvore.com

Jag är så sugen på att boka en weekend till Paris... någon som är på... tänk att få sitta på en parkbänk vid Senne i vårsolen, sippa på en starbucks kaffe ( inte så franskt men ändå), äta Macaroons från Ladurée..... Strosa omkring, äta god mat, dicka lite champagne.... men åhhhhhhhhhhhhh!
Jag vill jag vill jag vill, och jag har hört att om man önskar något riktigt riktigt hårt, så händer det..... vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, bejb! Hade jag inte åkt till N.Y hade jag varit SÅ PÅ! Jag vill också till Paris, you know.. Puss!

2009-01-29 @ 13:06:49
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, det klart att hösten funkar också..! Frågan är bara om min 'resekassa' ens existerar då.. Det är ju en fördel om man kan äta, dricka och bo när man är i Paris, hi hi..

2009-01-29 @ 14:24:12
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: brollan

Tror att en liten lätt snyting hjälper dig att släppa tanken...

=)

Hoppas allt e bra sötnos!



Måste bara berätta hur jag vaknade imorse...

Astrött är jag och hör Myra som står vid sängen och säger med sött tillgjord röst. "vakna lilla hjärtat".

Oavsett att jag var trött nog för att mörda så klev jag upp med ett leende...

2009-01-29 @ 15:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0