Guten Morgen!

I dag är det dax för Gala premiären av Lukas Moodyssons Hollywood-film Mammut. Ska bli riktigt spännande. Jag har sett trailer för filmen men jag har ingen aning om vad den handlar om, kändes som allt och ingenting, om ni förstår vad jag menar.....  Men kul ska det bli och efter filmen lite efterfest med mat och dryck på Collage. Där har jag inte varit sen sommaren 2001 och då drack vi Sambuka som galningar och åkte svarttaxi hem varje kväll, ush och fy! Haha =D
Anyways är det kul att det ÄNTLIGEN händer något, annars är mitt liv ganska prutt-tråkigt just nu. I fredags var jag hemma, i lördags var jag hemma, i söndags var jag hemma, osv. Tur att vi har en ny soffa som är skön att hänga i i alla fall, eller inte...äsh jag håller på att dö av tristess och jag känner en liten livskris komma....typ, Is this it?
Nu svamlar jag, never minde!
Hur som hellst så ska det bli kul å spana på lite b- kändisar i kväll och har jag rikgtigt tur kanske jag får se både Michelle Williams och Gael Garcia Bernal (som är så himla snygg by the way, yum yum). Gillar Michelle starkt, så det är kul att hon är med i denna!
Ne nu till arbait!


Här vill jag vara igen, Alanya 2006

Kommentarer
Postat av: Sillen

Jag har börjat ladda för kvällen nu ;-) Ska bli sååå roooligt att GÖRA nå´t roligt äntligen! Ses snart gumsen!

Pussiluss

2009-01-19 @ 10:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0