Beach 2009


Nu är det igång, vaknade upp i morse med årets första träningsverk, lite överallt, riktigt skönt faktiskt. Jag och Miss T kickade igång med styrka - rygg, biceps, axlar - sedan sprang vi i 20 minuter på löpbandet, och jag kan lova att det tog. Själv struntade jag i att strecha efteråt, kände mig kaxig, men det får jag lida för i dag haha, fast det gör jag så gärna!
Nu jäklar ska det hända grejor! Bra start på dagen i alla fall, ´min frukost bestod av keso och färska grönsaker, yum yum!

Anyways, måste tipsa om polyvore.com, en skitkul hemsida där man kan göra sina egna blogglayoter ( som denna ovan).. Lite som att scrappa kan jag tänka mig (har ingen aning eftersom jag aldrig prövat =P).
Har man inget bättre för sig så kan man nog slå ihjäl några timmar om dan här!

Klockan 11 är det i alla fall dax för frissan igen, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Mary

Good luch honey boney, puss!

2009-01-28 @ 09:55:20
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: Anonym

Alll lycka till ditt hår! Håller tummarna!

Pussiluss!!

2009-01-28 @ 10:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0