-13

I'm  Freekin Freezing my bum off!
Sjukt satans kallt är det och jag har till och med tänt värmeljus på mitt skrivbord för att få upp värmen lite. Jag brukar ha det ganska varmt på kontoret men jag antar att allt faller när det är minus 13 grader ute. Man borde göra som Isbjörnarna och gå i ide... vanka någonstans på vårkanten och sniffa lite på de första blommorna, skönt det vore!
Försökte även få upp värmen lite med att surfa in vårens och sommarens mode, hjälpte inte så mycket kan jag säga, frysser nog ännu mer nu, men däremot blev jag med träskor!! Japp, ett par träskor klickades hem, och jag tror att dom kommer bli mina jobbfavoriter i vår/sommar... tror dom är supersköna och dom är ganska snygga för att vara träpjuck!!

Tror att D kommer vilja dänga dom i huve på mig, han och jag har inte riktigt samma uppfattning om vad som är snyggt på tjejor alltid! Tex, när vi var i Tallin förra julen tyckte han att alla tjejor var så snygga och kvinnliga i sina stilettklackar och pälsbeklädda kappor, själv tyckte jag de såg ut som Ruski-prostituski, men ja ja..... vi tycker inte alltid lika men vi tycker alltid om varandra ♥



Nu skickar jag en telepatitanke till min vän Tinör, och önskar jag kunde få byta plats med henne för en dag, eller i några timmar i alla fall! Melbourne är nog ganska varmt och skönt såhär års, buhuhuhuuuuuuuuu brrrrrr!!!
Vad säger du Tinisen? Vill du inte byta plats en liten stund ;)
Puss å kram, ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Undrande apa

Men visst tycker D att du är snygg, vad säger det om dig? =)



Sen är det så att det endast är de dräktiga isbjörnshonorna som går i ide, det händer iofs att även de icke dräktiga och hanarna går i ide men då endast vid speciella tillfällen...



Puss på dig!

2009-01-08 @ 16:23:48
Postat av: Nikolina

Speciella som att dom ska få till det eller?? Nice, jag kan gå med på det =)

Och ja, du ska se när det nalkas fest och jag får på mig lite mer smink än vanligt, då går jag i täten för alla ruski-prostitutski =)

Puss på dig me majmunce!

2009-01-08 @ 16:48:17
URL: http://ninanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0