Trött i mössan

Försovit mig i dag, eller rättare sagt legat och snoozat i en timme så jag inte hann äta frukost eller sminka mig ordentligt utan det blev en stressmorgon och löpträning till bussen. Som tur är behöver jag bara se ut som ett vrak fram till lunch. Ska träna på lucnhen och då blir det en dusch och lite make... så kanske man ser ut som en normal människa efter... haha.
Sillen är i alla fall på väg till stan nu för ett möte och vi ska ses utanför mitt jobb och skvallra i några minuter innan hon drar vidare. Alltid trevligt med söta flickor som kommer och ger ett litet avbrott i arbetet ( oj där lät jag som en snuskig gammal gubbe). I går på väg hem så stannade jag förbi Lagerhaus och spenderade en mindre förmögenhet... men det är alltid kul att få hem lite nytt....Bilder kanske kommer senare. Nu ska jag fortsätta klunka kaffe i hopp om att jag vaknar någon gång under dagen!
See ya!

Kommentarer
Postat av: Maria o Mäddy

Längtar hem till SLÅ juh, men det är ju en hemlis för min käre far vet ju ingenting ;o)))) Åker ikväll! PUss

2009-02-26 @ 12:43:56
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: Malin/Lillpiga

Vill se bilder nu!!!

2009-02-26 @ 22:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0