Nu börjar jag om dagen

sådär ja! Nu har jag varit hemma och hämtat mobiler.... fick skjuts tillbaks till stan av pappa, men tyvärr pajja fläkten på blien så vi fick åka med öppna fönster för att se något så lätt stelfrusen sitter jag framför datan och dricker en soyalatte från Waynes. Fick i alla fall precis en till inbjudan till Galapremiär, I skuggan av värmen, en film som jag tror är grymt bra!


Nu lägtar jag bara efter att få ta helg... gosa med världens bästa ungar och ha lite kvalitetstid.... I morgon kommer Sillen hem till mig och käkar middag och dricker lite vin... vi behöver åxå kvalitetstid så det ser jag fram emot som tusan... Nu ska jag leta fram mina hörlurar och försöka stänga ute den sjukt öronbedövande höga musiken som mina kollegor spelar! Tjing!



Kommentarer
Postat av: Sillen

Jag ser också jättemycket fram emot lite quality time med söta dig :-) Ska vi inte ta en shoppingtur på dagen kanske kanske??

Pussiluss

2009-02-27 @ 13:39:31
Postat av: Nina

Eller kanske inte.... måste hålla hårt i slantarna denna månaden =)

2009-02-27 @ 14:00:34
URL: http://ninanikolina.blogg.se/
Postat av: sillen

nääej det behöver du inte alls det! För det vet jag serru! :-)

2009-02-27 @ 16:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0