Nervös!

Hjälp! Vet inte var jag ska ta vägen, är så nervös... när man vill ha något så man spricker så blir det jäkligt jobbigt att vänta kan jag meddela, kan knappt sova, äta eller tänka klart.  Jag bor redan i huset i mina tankar. Mäklaren var hos oss igår kväll igen för att lämna lite papper, och tydligen så var inte så många som vi trott intresserade. Budgivninen pågår dock och har gått upp en bit, vi har inte lagt något bud än utan avvaktar lite coolt.... fast jag är allt annat än cool..... jag spricker vilken sekund som hellst.
I dag ska mäklaren fota hemma hos oss.... får vi drömhuset så trycker hon på säljknappen fortare än kvickt, får vi det inte säljer vi inte heller..... Shit shit shit....... Håll tummarna för oss mina vänner, allt ni kan så lovar jag att ni ska få komma på grillfest en gång i månaden =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, jag håller alla tummar och tår för er! Hoppas ni får det! Heja lite på oss också, vi hoppas budgivningen ska komma i gång här nu.. PUSS!

2009-02-17 @ 09:43:52
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag ser... grillkvällar, små barnsben på gräsmattan (ha ha!), drinkar framför brasan, Nina och Helena i varsin solstol.. Helt perfa för er! Jag och J lär ju aldrig gå hem, när ni väl släppt in oss, he he.. Hoppas, hoppas, det är ni värda! ;-)

2009-02-17 @ 09:52:40
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Mary

Och då ser jag helt plötsligt NINA, HELENA OCH MARIA i 3 solstolar ;o)) Skulle varit underbart om det där härliga huset me den fina tomten skulle bli erat!

2009-02-17 @ 14:01:03
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0